Apie mus

Atgal

Informacija apie FTMC DVS

Nuo 2017 m. sausio 1 d. Fizinių ir technologijos mokslų centre veikia Dokumentų valdymo sistema „Kontora“ (toliau - DVS). Kiekvienas FTMC darbuotojas yra DVS vartotojas pagal jam nustatytą teisių sritį. Į DVS persikėlė didžioji dalis dokumentų (direktoriaus įsakymai, raštai, įvairios sutartys ir t.t.).
 
 
Instrukcijos
* Primename kiekvieno FTMC darbuotojo prievolę susipažinti su jiems per DVS pateiktais dokumentais. 
 
Kur kreiptis
  • Dėl dokumentų valdymo sistemos „Kontora“ prieigos teisių suteikimo/atnaujinimo kreiptis į Dokumentų valdymo tarnybos vadovę Jolantą Juodienę (D411, (8 5) 264 9211, vid. 2001).
  • Dėl dokumentų valdymo sistemos „Kontora“ paskyros sukūrimo ar atnaujinimo kreiptis į Dokumentų valdymo tarnybos administratorę Danutę Ragauskaitę (D409, (8 5) 264 8884, vid. 2010).

DVS savitarna

Artimiausiu metu planuojamas FTMC procesų modernizavimas, perkeliant dalies dokumentų teikimą ir vizavimą į elektroninę erdvę. Nuo 2019 m. lapkričio 4 d. per DVS Savitarną bus teikiami ir vizuojami šie prašymai:

  • Kasmetinių atostogų prašymas;
  • Prašymas dėl priedų / priemokų skyrimo;
  • Prašymas dėl publikacijų registravimo;
  • Komandiruotės prašymas.

Tokiu būdu tikimasi sumažinti popierizmo ir darbuotojams suteikti daugiau patogumo įvairius veiksmus atlikti iš savo darbo vietos. Ateityje planuojama ir kitus prašymus kelti į Savitarną, šis sąrašas bus nuolat papildomas. Apie tai jus papildomai informuosime. Pereinamasis laikotarpis (kuomet bus dar priimami ir popieriniai prašymai) - iki gruodžio 31 d.

Kilus klausimams ar nesklandumams, prašome kreiptis į administratorę Danutę Ragauskaitę (tel. 85 2648884, vietinis 2010) arba dokumentų valdymo tarnybos vadovę Jolantą Juodienę.