Nuo 2017 m. sausio 1 d. Fizinių ir technologijos mokslų centre veikia Dokumentų valdymo sistema „Kontora“ (toliau - DVS). Kiekvienas FTMC darbuotojas yra DVS vartotojas pagal jam nustatytą teisių sritį. Į DVS persikėlė didžioji dalis dokumentų (direktoriaus įsakymai, raštai, įvairios sutartys ir t.t.). Prie DVS prisijungti galima savo darbo vietoje arba jungiantis nuotoliniu būdu per VPN su FTMC ITID (ir reikalingas interneto ryšys).
Nuo 2019 m. lapkričio 4 d. Fizinių ir technologijos mokslų centre veikia DVS Savitarna, kurioje darbuotojai gali pateikti prašymus, kurie yra vizuojami pagal nustatytas darbų sekas. Prie DVS Savitarnos prisijungti galima visur (reikalingas tik interneto ryšys).
Personalo dokumentai (prašymai):
DRR-1 - Prašymas dėl kasmetinių atostogų suteikimo
Darbo apmokėjimo dokumentai (prašymai):
DRR-5 - Prašymas dėl priedų/priemokų skyrimo
Komandiruočių dokumentai (prašymai):
DRR-3 - Komandiruotės prašymas
Doktorantų dokumentai (prašymai):
DRR-6 - Prašymas dėl stipendijos mokėjimo
Kiti dokumentai (prašymai):
DRR-2 - Prašymas dėl publikacijų registravimo
Kur kreiptis