Sąskaitas-faktūras pagal rašytines sutartis tiekėjai turi siųsti per E-sąskaita sistemą (nedubliuoti teikiant popierines ar el. paštu). Nesant rašytinės sutarties sąskaitas-faktūras tiekėjai turi siųsti pirkimo organizatoriui el. paštu (ne į bendrą FTMC paštą, ne į Finansų skyrių).
Pirkimo organizatorius pateikia sąskaitas registruoti ir apmokėti Dokumentų valdymo tarnybos administratorei (D409 kab.).
Teikiant sąskaitas apmokėti turi būti:
Dėl lėšų valdytojų: jeigu mokama iš pajamų už suteiktas paslaugas lėšų arba biudžeto lėšų – vizuoja atitinkamų lėšų valdytojas (Centro direktoriaus pavaduotojas arba direktorius). Jeigu mokama iš projekto lėšų – nurodomas projekto numeris pagal Centro vidinę numeraciją (Dokumentų valdymo sistemos (DVS)) ir vizuoja projekto vadovas.
Esant klausimams, prašome kreiptis į padalinio pirkimo organizatorių.